آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
جامعه
۱۷

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

گروه جامعه: با اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها عصر امروز (ساعت 18)، ثبت نام پذیرفته شدگان از 11 شهریور آغاز می شود.

فهرست اسامی قبول شدگان نهایی 130 کد رشته امتحانی از 138 کد رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها از ساعت 18 امروز روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، تمامی پذیرفته شدگان باید در یکی از روزهای دوشنبه 11، سه شنبه 12 و چهارشنبه 13 شهریور 87 برای ثبت نام به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. همچنین، برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کد رشته های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان از اوایل مهر ماه قابل دسترسی خواهد بود.براساس این خبر، اصل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن، اصل شناسنامه و 2 برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، 6 قطعه عکس و حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت برخی از این مدارک است.