آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
صفحه آخر
۲۰

براده ها

بررسی هنر و معنویت در آثار عباس قانع

جام جم: موسسه فرهنگی هنری صبا در ادامه سلسله نشست های پژوهشی تحلیل و بررسی آثار هنرمندان برجسته و صاحب سبک ایران، میزگردی را با حضور صاحبنظران به موضوع هنر و معنویت در آثار استاد عباس قانع، مجسمه ساز مشهور ایرانی برگزار خواهد کرد. این میزگرد چهارشنبه 6شهریور ساعت 16 با حضور سهراب هادی، عباس مشهدی زاده و سروژ بارسقیان در سینما تک مجموعه صبا برگزار می شود.

گرامیداشت گل آقا در حلقه رندان

جام جم: به مناسبت گرامیداشت شصت و هفتمین سال تولد کیومرث صابری فومنی «گل آقا»، شب شعر طنز «در حلقه رندان» به همت حوزه هنری استان گیلان امروز در رشت برگزار می شود.

انتشار نسخه الکترونیکی مدینه شناسی

جام جم: نسخه الکترونیکی دائره المعارف «مدینه شناسی» به قلم مرحوم سید محمدباقر نجفی در پایگاه اطلاع رسانی حج قرار گرفت. در این کتاب 2 جلدی مسائل جغرافیایی و تاریخی شهر مدینه به تفصیل از کتاب های مختلف ذکر شده است.

درختان خشکیده باغ، موزه هنر مجسمه می شود

فارس: جمشید مرادیان هنرمند مجسمه ساز، 4 درخت خشکیده باغ موزه هنر را به مجسمه های اسطوره ای تبدیل می کند.این کار با پیشنهاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام می گیرد. مرادیان حدود یک ماه روی این 4 درخت خشکیده کار خواهد کرد و آنها را به 4 مجسمه تبدیل می کند که با دیگر مجسمه های این باغ موزه نیز تناسب داشته باشد.

قطع برق، کنسرت گروه دستان را مختل کرد

مهر: قطعی برق در آستانه شروع کنسرت گروه دستان و همایون شجریان در تالار کشور، موجب تاخیر یکساعته در اجرای برنامه در یکشنبه شب این کنسرت شد. به همین دلیل دربخش نخست کنسرت، برق مورد نیاز تجهیزات صدابرداری و نور صحنه ازطریق ژنراتور تالار تامین شد ولی ویدئوپروژکشن ها و دوربین های فیلمبرداری تا پایان این بخش همچنان خاموش ماند.