آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۲۶
ایران زمین
۱۹

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

کرمانشاه:نمایشگاه بزرگ کتاب، نرم افزار قرآنی و محصولات فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی هنری وحدت شهر کرمانشاه گشایش یافت.احمد رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه 5 هزار عنوان کتاب به تعداد 70 هزار جلد در معرض نمایش قرار گرفته است.وی افزود: یکصد عنوان نرم افزار قرآنی و 150 عنوان محصولات فرهنگی از دیگر محصولات فرهنگی عرضه شده در نمایشگاه است.وی هدف از برپایی این نمایشگاه را دسترسی هر چه بیشتر مردم به کتاب و نرم افزار قرآنی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

گرگان: مسابقه طراحی نماد های ورودی استان گلستان با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و استانداری گلستان برگزار می شود.

امیر مصباح رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان این مطلب گفت: این المان برای 3 نقطه ورودی استان (ورودی از استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی) طراحی می شود.

وی تصریح کرد: کمیته اجرایی برگزاری این مسابقه و شیوه های انجام آن مشخص شده است و جزئیات فنی مسابقه و زما نبندی آن بزودی اعلام می شود.

خرم آباد: دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی مهرماه امسال در شهرستان خرم آباد برگزار می شود.این نمایشگاه که از 10 تا 22 مهرماه در این استان برگزار خواهد شد دارای70 غرفه است.حسن رحمانیان با بیان این که در این نمایشگاه 30 استان کشور حضوری فعال دارند، تصریح کرد: در این نمایشگاه استان های مختلف در زمینه های گوناگون، صنایع دستی خود را در معرض نمایش می گذارند. در این نمایشگاه تولید صنایع دستی استان لرستان نیز در معرض دید گردشگران قرار می گیرد و بازدید کنندگان می توانند از نزدیک با نحوه تولید صنایع دستی شاخص استان آشنا شوند.