آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۲۶
ورزشی
۲۰

یک مسابقه ویژه مشتزنی در می سی سی پی

نیت کمپبل بوکسور امریکایی که در 36 سالگی اوج گرفته و از دید W.B.A، I.B.F و W.B.O سه سازمان از 4 سازمان بزرگ حاکم بر بوکس، قهرمان سبک وزن جهان است، امروز (یکشنبه) در دفاع از این عناوین روبروی خوان گازمن می ایستد و این می تواند مسابقه ای بس جالب در شهر بیلاکسی واقع در ایالت میسی سیپی امریکا باشد.

در حالی که کمپبل بعد از پیروزی روز هشتم مارس خود در برابر خوان دیاز مکزیکی و کسب سه عنوان فوق صاحب کارنامه ای مرکب از 32 برد و 5 باخت و یک تساوی است، حریف امروز او از جمهوری دومنیکن با رکوردی درخشان تر تمامی 28 دیدار خود را برده و 17 دیدار را با ناک اوت همراه ساخته و حتی یک شکست هم نداشته است.

کمپبل درباره حریفی که اینک 32 ساله است و پیشینه کسب عنوان قهرمان «فوق خروس وزن» و «فوق پروزن» جهان را در سال های پیش دارد، می گوید: «گازمن مشتزن پرقدرتی است، اما اگر فکر کرده اید عناوین خود را به این حریف می سپرم، سخت اشتباه کرده اید. برعکس مدتی بود که در انتظار چنین دیداری بسر می بردم تا آن را قبضه کنم. با این حال فکر می کنم بیشترین حرف را باید درباره خودم بزنم زیرا به رغم کسب عناوین نخست 3 سازمان از 4 سازمان حاکم بر مشتزنی جهان، هنوز احترامی را که شایسته آن هستم به من نمی گذارند و از دیگران تعریف می کنند و مرا به عنوان فرد «احتمالا بازنده»ی هر دیداری می شناسند.»