آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۵۳
سیاسی
۳

پرویز سروری: عبور از احمدی نژاد ترفند دوم خردادی هاست

عضو برجسته اصولگرایان تحول خواه، “عبو از احمدی نژاد” را ترفند دوم خردادی ها دانست و به اصولگرایان توصیه کرد که در مقابل خط تخریب، هوشیار باشند.

پرویز سروری در گفتگو با ایرنا با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان گفت که آنها برای معرفی نامزد در انتخابات آتی ریاست جمهوری در پی طراحی مدل جدیدی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اصولگرایان در مسند قدرت هستند و تلاش می کنند با توجه به تجارب گران قیمت در انتخابات سه سال گذشته، فرایندی را تعریف کنند که به وحدت بیشتر منجر شود. وی افزود: این که تا الان اصولگرایان توانسته اند در وضعیتی مناسب نسبت به اصلاح طلب ها در همین مرحله باشند، علتش این است که از تجارب گذشته استفاده می کنند. ما در تلاش هستیم که بر اساس فرایندی تعریف شده، مدلی را طراحی کنیم که بتواند کارآمدی داشته باشد.

سروری قابلیت تجمیع ظرفیت نیروهای انقلاب و ایجاد وحدت و یکپارچگی در جبهه اصولگرایان را ویژگی مدل مورد نظر اصولگرایان عنوان کرد. وی یادآور شد: اشتباه اصلاح طلبان این بود که قبل از هر اقدام و ایجاد فرایندی با طرح موضوعات اختلاف برانگیز، زمینه را برای تشدید شکاف بین خودشان فراهم کردند.

سروری اعلام کرد: اصولگرایان به دنبال آن هستند که با تعریف یک مدل، همان گونه که در انتخابات مجلس، جبهه متحد اصولگرایان و در انتخابات شوراها، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب را طراحی کردند و هر کدام از آنها ظرفیتی برای وحدت نیروهای اصولگرا شد، در این مرحله نیز طیف های مختلف اصولگرا تلاش می کنند با صبر و تحمل و درایت مدیریت صحنه را به دست بگیرند و تجمیع در جبهه نیروهای انقلاب را به صورت کارآمد به وجود آورند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان تلاش می کنند به جامعه القا کنند که کشور رو به قهقرا می رود و ظرفیت هایش روبه نابودی است. آنان با سیاه نمایی و طرح آمار ها و تحلیل های غلط، به طور دائم آدرس های غلط به مردم می دهند.

سروری گفت: مهندسان تخریب جناح مقابل پیوسته در تلاش بوده و هستند تا اهداف خود را در مایوس کردن جامعه دنبال کند.