آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۲۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

معلمان بازنشسته را هم دریابید

محمدپور از تهران: باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی، مسوولان برای ترافیک تهران فکری کنند. اعصاب و روان شهروندان در ترافیک سنگین، صدمه می بیند.

رستمی از تهران: از مسوولان شرکت واحد درخواست می کنیم در ساعات اولیه صبحگاهی سری به خیابان جنت آباد سر همت بزنند تا متوجه شوند چقدر ضروری است برای این مسیر تا میدان رسالت اتوبوس بگذارند.

یاری از مشهد: نرخ اقلام ضروری هر روز افزایش می یابد، دولت باید برای مهار تورم فکر اساسی کند.

شمسایی از رشت: امیدواریم سیاست آمریکا با آمدن رئیس جمهور جدید نسبت به دنیا تغییر کند. اما یادداشت روز پنجشنبه <جام جم> مبنی بر اوباما شیفتگی کارشناسی و دوراندیشانه بود.

شفقتی از تهران: چرا مسوولان برکار نانوایان نظارت نمی کنند. در حالی که مردم ساعات زیادی در صف نانوایی لواش می ایستند، اغلب آنها برای سوپرمارکت ها نان می پزند تا با قیمت گران به مردم بفروشند.

شاه مرادی از تهران: حقوق معلمان بازنشسته نسبت به دیگران تغییر زیادی نکرده است. معلمان بازنشسته سال های پیش را هم دریابید.

طالبی از تهران: باران که می بارد، انتظار می رود غبار از شهر زدوده شود، اما هرگوشه را که نگاه می کنیم انبوه زباله است که از جوی ها سرریز شده. مردم و مسوولان شهرداری مقصر اصلی این وضعیت هستند.

موسوی از بروجن: برای نقد کردن چکم به بانک مراجعه کردم، ولی کارمند بانک اظهار کرد که پول نقد ندارد. وقتی درخواست چک رمز دار بین بانکی کردم، گفتند، باید 3000 هزار تومان برای هزینه بپردازم، تکلیف ما با این گونه بانک های بدون پول و خدمات چیست؟