آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۹۵
شهرستان ها
۲۰

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

حرکت همسو محور پیشرفت و توسعه در تمام ابعاد است

قزوین - خبرنگار رسالت:

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل بهزیستی استان قزوین، ضمن اشاره به اینکه برخی از سازمان ها در مقوله های مختلف بهزیستی فعالیت مشترک دارند، گفت: کار جمعی و مشترک و پرهیز از جزیره ای عمل کردن می تواند موتور محرک در رسیدن به اهداف پیش بینی شده سازمان ها باشد.وی در بخش دیگر سخنان خود به ضرورت پیشگیری و آموزش اشاره کرد و افزود: باید در برنامه ریزی های خود به گونه ای عمل کنیم که شاهد وقوع مسئله یا معضل نبوده و قبل از وقوع معضل پیشگیری لازم صورت گرفته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین سپس به زوایا و ابعاد مختلف مباحث و موضوعات اجتماعی اشاره کرد و گفت: همپوشانی و تکمیل عملکرد یکدیگر از سوی سازما ن ها با تفکر واحد و پیشگیرانه می تواند جامعه ای عاری از مشکل را به ما نوید دهد.

وی در ادامه درخصوص بهره گیری از کارشناسان برنامه های رادیویی و تلویزیونی گفت: صدا و سیما در تلاش است تا از کارشناسان زبده و متخصص که آشنایی لازم را با زبان رسانه داشته و می توانند ارتباط موثری با مخاطبان برقرار کنند بهره گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان سخنان خود تاکید کرد که صدا و سیما آمادگی لازم را در جهت ساخت برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در قالب برنامه سازی مشترک دارد.

افشاری مدیرکل بهزیستی استان نیز در این دیدار ضمن اشاره به نقش و جایگاه صدا و سیما در جامعه افزود: همکاری سازمان ها با صدا و سیما به طور قطع می تواند آثار مثبت و سازنده ای در پیشبرد اهداف آنها و همچنین ارتقای فرهنگ و دانش جامعه که مقدمه بهتر زیستن است برداشته باشد.

وی سپس با اشاره به اینکه 60 درصد از اجتماع بدون واسطه با مقوله بهزیستی سر و کار دارند گفت: تلاش خواهیم کرد از قالب های مختلف برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی در جهت اطلاع رسانی و آموزش و پرورش گروه های هدف خود بهره بگیریم.