آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۸۶۷
صفحه آخر
۱۶

پیشنهادها

؟«انباشتگی های روز به روز» در نگارخانه ماه مهر: نمایشگاه نقاشی های «مینا غازیانی» با عنوان «انباشتگی های روزبه روز» از روز جمعه در نگارخانه «ماه مهر» به نمایش درمی آید. این نمایشگاه نقاشی ساعت 16 بعدازظهر جمعه، 27 دی در نگارخانه ماه مهر افتتاح می شود و تا نهم بهمن هر روز از ساعت 13 تا 20 بعدازظهر در این نگارخانه واقع در بلوار آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک 9 برپا است.

؟مسابقه داستان نویسی جهان معنوی: جشن افتتاحیه مسابقه بین المللی داستان نویسی «جهان معنوی» همراه با مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برندگان مسابقه داستانک نویسی «کشف لحظه» روز جمعه 27 دی ماه1387 در مجموعه فرهنگی هنری تهران (سینما ایران) برگزار می شود. «جهان معنوی» مسابقه یی در گونه داستان کوتاه کوتاه است که به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می شود.

؟بازخوانی نمایشنامه «نقش بر آب»: نمایشنامه «نقش بر آب» به کارگردانی حسن بیانلو در ادامه جلسات نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر بازخوانی می شود. خانه هنرمندان در ادامه جلسات نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر میزبان نمایشنامه «نقش بر آب» خواهد بود. این نمایشنامه 28 دی ماه، ساعت 17 در تالار بتهوون خانه هنرمندان بازخوانی می شود.