آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۶
بانک و بیمه
۱۳

تشریح توانمندی های شرکت چاپ و نشر بانک ملی

گروه بازار پول- مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس این شرکت، به تشریح توانمندی های واحد تحت نظر خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی رضا منصوری با اشاره به سابقه تاسیس این شرکت گفت: چاپ چک پول، ایران چک، دسته چک، شخصی سازی و چاپ MICR دسته چک ها، چاپ و شخصی سازی کارت های ATM و کارت های اعتباری و هوشمند بانک ها، چاپ و شخصی سازی کارت های ID هوشمند مراکز دولتی و خصوصی و رفع نیاز فرم های چاپی بانک های دولتی و خصوصی از جمله توانمندی های شرکت چاپ و نشر بانک ملی است.

وی افزود: چاپ و تولید تمامی کالابرگ های ستاد بسیج اقتصادی و وزارت کشور، چاپ اوراق مشارکت و اوراق بهادار، تولید تعرفه های انتخاباتی کشور و چاپ بن و بلیت فروشگاه های زنجیره ای و موسسات از دیگر قابلیت های این شرکت محسوب می شود.

منصوری در ادامه اقدامات انجام گرفته در این شرکت به منظور توسعه و روز آمد کردن فرایند امور و بهره وری از فناوری نوین چاپ را تشریح کرد.

وی ضمن معرفی تجهیزات چاپی این شرکت در مراحل پیش از چاپ و پس از چاپ ابراز داشت: شرکت چاپ و نشر در حوزه های چاپ کلاسیک و کارت های پلاستیکی نیز توانمندی های زیادی دارد.