آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۶
نگاه سوم
۳۲
تجسمی

13 بهمن؛ رونمایی از عکس های «محمودکلاری»

فارس- 13 بهمن عکس های انقلاب «محمودکلاری» در «پردیس ملت» رونمایی می شود. «محمدمهدی عسگرپور» گفت: از برنامه هایی که به سفارش ستاد سیمرغ (سی سال مردانگی، رشادت و غیوری) در حال اجرا است، انتشار عکس های منتشر نشده محمود کلاری، عکاس روزهای انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل خانه سینما با بیان برنامه هایی که برای بزرگداشت این ایام فرخنده تدارک دیده اند، گفت: چندین سال است که در آستانه ده فجر انقلاب به فکر انتشار عکس های منتشر نشده برخی از عکاسان برتر از جمله آقای محمود کلاری می افتادیم. کلاری از برجسته ترین فیلمبرداران و کارگردانان کشور است که فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرده و برای آژانس های معتبر بین المللی نیز کار کرده اند.

برای پاسداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از عکس های این عکاس برجسته کشور، 13 بهمن در مجتمع سینمایی ملت آغاز به کارخواهد کرد؛ در ضمن از این آثار برجسته نیز در قالب کتابی نفیس پرده برداری خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این که در آستانه سی سالگی انقلاب قرار داریم، 30 فیلم بلند، 30 فیلم کوتاه، 30 فیلم مستند و 30 انیمیشن برتر سی سال سینمای انقلاب در مجموعه ای شامل 90 دی وی دی، با طراحی گرافیکی بسیار زیبا و قابل ارائه به مراکز معتبر فرهنگی و هنری دنیا آماده شده است.