آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۶
بازار دیجیتال
۲۷

یک سال پیش. ..

یک سال پیش در چنین روزهایی مدیرکل اداره مخابرات شهرداری تهران، در پاسخ به برخی انتقادها در خصوص علت جلوگیری از نصب آنتن های BTS، پیشنهاد کرد که ایرانسل و تالیا از فضاهای در اختیار اپراتور اول استفاده کنند!

محمدعلی عابدی، مدیرکل اداره مخابرات سازمان شهرداری، اظهار داشت: زمانبر بودن نصب دکل های BTS و تملک اماکن به منظور نصب آنتن ها مشکل اصلی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه و تالیا است، بنابراین شرکت سایت شرینگ می تواند با هدف استفاده مشترک در فضاهای عمومی برای نصب دکل های BTS، این مشکل را برطرف کند.

یک سال پیش در چنین روزهایی معاون مدیریت و نظارت شبکه شرکت ارتباطات سیار، اعلام کرد هزینه پیامک هایی که به مقصد نمی رسند، حداکثر تا دو ماه آینده در قبوض مشترکان محاسبه نخواهد شد.

محمدحسین فلاح اصغری درباره بحث حذف هزینه پیامک های به مقصد نرسیده اظهار کرد: این پروژه در چند فاز کار خود را انجام می دهد که در حال حاضر امکان حذف پیامک هایی که ارسال نشده و به مقصد نمی رسند، برای سیم کارت های دائمی توسط مخابرات وجود دارد، اما در مورد سیم کارت های اعتباری در حال حاضر مباحث فنی مربوط به انجام این کار در دست اقدام است.