آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۶۶۵۹
شهرستان ها
۱۲

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل: 440 واحد مسکن مهر به مرحله اسکلت بندی رسیده است

اردبیل-خبرنگاررسالت:

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون 440 واحد از طرح مسکن مهر در استان اردبیل به مرحله اسکلت بندی رسیده است.

جهانگیر کنعان پور در جلسه ستاد مسکن استان افزود: این طرح هرچند به دلیل فرایند دریافت زمین و تسهیلات به کندی پیش می رود اما تلاش می کنیم به روند اجرای طرح مسکن در سال آینده سرعت بیشتری ببخشیم.

وی از معرفی 6 هزار فقره پرونده احداث مسکن مهر به بانک ها خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار متقاضی پروانه احداث واحدهای مسکونی خود را دریافت کردند.

وی از تامین 400 هزار هکتار برای احداث 30 هزار و 200 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در مناطق مختلف استان خبر داد.

کنعان پور اضافه کرد: این زمین ها برای آماده سازی و احداث این تعداد واحد مسکونی به تعاونی های استان واگذار شده است.وی تعداد افراد متقاضی مسکن مهر در استان را بیش از 100 هزار نفر اعلام کرد و افزود: پروژه مسکن مهر با نظارت محسوس و نامحسوس دستگاه های مختلف استان اجرا می شود.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به امکان پرداخت تسهیلات اختصاص یافته از سوی بانک ها برای این طرح اظهار داشت: بانک های استان برای پرداخت تسهیلات بانکی به منظور احداث واحدهای مسکن مهر اعلام آمادگی کردند که امیدواریم که به تعهد خود عمل کنند.

کنعان پور در پایان اظهار داشت:2/6 هکتار زمین برای احداث مسکن اجاره پنج ساله با هدف احداث یک هزار و 292 واحد مسکونی در اختیار تعاونی های مسکن و متقاضیان واجد شرایط استان قرار داده شده است.