آرشیو پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۶
ماجرا
۱۱

پاسخ معمای پلیسی

شامگاه خونین خانه ویلایی

به دلایل زیر باقر- سرایدار- احمد را به قتل رسانده است:

1- پزشکی قانونی پس از معاینه جسد احمد، به سرگرد قاسمی گفت: نوع و شدت ضربه های چاقو بر پیکر قربانی، نشان می دهد این قتل توسط یک مرد صورت گرفته است.

2- باقر در بازجویی به پلیس گفته بود دزدان از بالای دیوار شمالی ساختمان وارد شده اند، در حالی که روی حصار حدود دو متر نرده وجود داشت.

3- طبق نظریه پزشک قانونی، احمد حدود ساعت 9 و 40 دقیقه به قتل رسیده بود اما باقر به سرگرد گفته بود ساعت 9 متوجه سروصدا از اتاق مقتول شده بود.

4- باقر در بازجویی ها اظهار داشت: وقتی دزدان وارد خانه شدند، یکی از آنها که نقاب به چهره داشت، با چوب ضربه محکمی به سرش وارد کرد و او بیهوش شد. پس وی چگونه از قتل احمد مطلع بوده است.

نامه خوانندگان

مرضیه السادات جزایری از شهرکرد، مسعود پورقاسم از روستای زنگشامحله (تنکابن)، فریدون پورموسی از شاهین شهر (اصفهان)، ناصر اصیلی از تهران، کاظم مصطفایی از گیلاوند (دماوند)، آزاده شریفی از مشهد، بنفشه شریفی از مشهد، حسن احسانی از خرم آباد (تنکابن)، رضا مشتاقی از اراک، زینب شریف زاده از تهران، رضا شریف زاده از تهران، حمیدرضا حسین نژادی از آستارا، عباس علیزاده از منجیل (گیلان)، امیرمسعود کاظم زاده از تهران، فاطمه کمالیان از اسلامشهر، خدیجه عالمی از قم، افسانه طباطبایی مدنی از تهران، سیدمحمد خلیلی از کاشان، علی حسین زاده از تهران، محمد حسین زاده از تهران، عظیم نوین از تهران، بهمن دل شب از رامسر، محسن محبوبیان از تهران، احسان داوران از میاندوآب، مسعود برزین از شهرکرد، زهرا واحدی از تهران، مصطفی معتمدی از آمل، اسفندیار سلطانی از تهران، غلامعلی فتوحی از رشت، محمدرضا درخشان هوره از تهران، امین الله کماسیستانی از تهران، ابوالقاسم هوشیار امیری از بابلسر، عیسی رایزن از بندرعباس، رمضان یوسفی از کلاچای (گیلان)‎/