آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۹
ایران زمین
۲۳

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

یزد - نمایشگاه سفره هفت سین در یزد گشایش یافت.

این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز توسط خانم نعمت اللهی، هنرمند خوش ذوق یزدی در نگارخانه حوزه هنری در یزد به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه انواع سفره های هفت سین، گلهای چینی و بلندر، فرفوژه، کاکتوس، میوه های آبدار، میز آفتابگردان، شمع های تزئینی، نقاشی برجسته و مجسمه در معرض دید هنرمندان قرار گرفته است.نمایشگاه سفره هفت سین تا 27 اسفندماه، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 21 در محل نگارخانه حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان کاشانی برای بازدید علاقه مندان دایر است.

آبادان - نمایشگاه نقاشی و طراحی «اسراء» تا 29 اسفندماه در شهرستان آبادان برپا شده است.این نمایشگاه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آبادان با موضوع آزاد، در زمینه رنگ و روغن، آب رنگ و مدادرنگ برپااست.

نمایشگاه «اسراء» در طبقه همکف ساختمان این اداره واقع در سینما ایران آبادان برپا است و تمام آثار عرضه شده در این نمایشگاه، از فعالیت های اعضای این واحد است.

کرمان - نمایشگاه آثار منتخب سومین سوگواره پوسترهای عاشورایی در نگارخانه مهر کرمان افتتاح شد.

در این نمایشگاه 24 اثر منتخب سومین سوگواره پوسترهای عاشورایی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه تا 27 اسفندماه همه روزه از ساعت 8‎/30 تا 15 جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

اردبیل - در آستانه سال جدید، 26 اسفند ماه امسال بازارچه دائمی صنایع دستی در گرمی راه اندازی شد.

مسافران و گردشگرانی که قصد عزیمت به شمال استان و بازدید از بازارچه مرزی بیله سوار را دارند می توانند از بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی گرمی بازدید کنند. در بازارچه دائمی صنایع دستی گرمی، آثاری در زمینه های گلیم، ورنی، معرق چوب، مینیاتور، نگارگری، سفال، فرش، مشبک چوب و سایر محصولات عرضه می شود