آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۹
ورزشی
۲۵

در جهان ورزش

دعوت 22 کشتی گیر به اردوی تیم ملی فرنگی

«محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی 22 کشتی گیر را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت کرد. در این اردو که 7 تا 21 فروردین ماه برگزار می شود، حمید سوریان، محمد فقیری، یاسین بهرامی پور (55 کیلوگرم)، علی اشکانی، محمدرضا قضایی، عبدالمحمد پاپی (60)، افشین بیابانگرد، علی محمدی و سعید عبدولی (66)، فرشاد علیزاده، مهدی محمدی و خلیل عبداللهی (74)، طالب نعمت پور، علی رضانژاد، حبیب اخلاقی (84)، امیر علی اکبری، حمید سرشوق، محمد قربانی، رضا فرضی زاده(96) و محمد بشین جی، قاسم رضایی و مسعود هاشم زاده (120) حضور خواهند داشت.

محسن کاوه: سطح جام تختی بالابود

«سطح جام تختی را نباید با جام جهانی مقایسه کرد.» محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: جام تختی را نسبت به همین مسابقه ها در سال های قبل باید مقایسه کرد و در مقایسه نیز متوجه می شویم که با حضور تیم های خارجی بیشتر، سطح جام امسال بالاتر از سال های قبل بود. وی افزود: در این جام، یک سری از جوان ها خوب ظاهر شدند.

زانه تی با رکورد فاکتی برابری کرد

کاپیتان آرژانتینی اینتر با حضور در دیدار یکشنبه شب تیمش برابر فیورنتینا به رکورد 634 بازی برای تیم ایتالیایی دست یافت. خاویر زانه تی با رساندن شمار بازی های خود به عدد 634 توانست با رکورد جیاکینتو فاکه تی برابری کند.زانه تی در پایان بازی برابر فیورنتینا که به برتری دو بر صفر اینتر منجر شد، گفت: «هنوز بازی های زیادی برای رسیدن به رکورد جوزپه برگومی باقی مانده است، اما برای من رسیدن به رکورد فاکه تی همواره یک افتخار محسوب می شود.» مدافع - هافبک 37 ساله آرژانتینی اکنون 116 بازی با رکورد برگومی فاصله دارد.

صدور مجوز سریع برای تنیس روی میز

مجوز تاسیس باشگاه های خصوصی تنیس روی میز در آذربایجان شرقی صادر می شود. ایوب ظهیری، رئیس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی گفت: برای رشد باشگاه های این رشته این هیات در اسرع وقت حاضر است مجوز باشگاه های خصوصی را صادر کند. وی هدف از این کار را افزایش این باشگاه ها و همگانی کردن آن عنوان کرد.