آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۹
ورزشی
۲۵

وینگادا: دفاعی بازی نمی کنیم

تیم پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز به مصاف الشباب عربستان می رود. نلو وینگادا، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مقابل این تیم دفاعی بازی نخواهیم کرد چرا که در این صورت دچار مشکل خواهیم شد. وی افزود: این تیم در انتقال بازی از دفاع به حمله تبحر دارد و ما باید هافبک های این تیم را تخریب کرده و اختیار بازی در مرکز را به دست بگیریم. وی درباره علی کریمی و دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و می تواند به تیم ملی کمک کند.

ناراحتی آذرشکیب از عملکردش

بی تجربگی ام باعث شد تا مقابل فردین معصومی شکست بخورم.

محمدرضا آذرشکیب، دارنده دو نشان نقره جوانان جهان گفت: متاسفم که تاکتیک اشتباهی را برابر معصومی انتخاب کردم و به این خاطر خود را هزار بار سرزنش می کنم. وی افزود: من به تیم ملی دعوت نشدم ولی تلاش می کنم برای رقابت های جهانی دانمارک ملی پوش شوم. اگر برای این رقابت ها اعزام نشوم، کشتی را برای همیشه کنار خواهم گذاشت.

پیروزی ایران در بسکتبال غرب آسیا

نمایندگان بسکتبال ایران در روز سوم رقابت های باشگاه های غرب آسیا بر حریفان خود غلبه کردند. تیم مهرام در روزی که صمد نیکخواه بهرامی 21 امتیاز کسب کرد با حساب 100 بر 64 از سد الاهلی یمن گذشت و صبا مهر نیز با نتیجه 98 بر 56 الکرخ عراق را پشت سر گذاشت. جکسون ورومن بهترین بازیکن صبا بود که به تنهایی 18 امتیاز گرفت.