آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۲۵۴۲
سیاسی
۲

احمدی نژاد: باید مراقب نفوذ اشرافیگری باشیم

گروه سیاسی: رئیس جمهور با تاکید بر این که همه ارکان دولت باید امانتدار امکانات و منابع باشند، افزود: مدیرانی که اختیار تصمیم گیری دارند، باید بیش از دیگران خودساخته و پرهیزگار باشند و به جاذبه های مادی دنیا بی تفاوت، زاهد و از خودگذشته باشند.

به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد بعدازظهر پنجشنبه در جمع مردم شهریار افزود: برای مدیران همیشه فرصت های بهره برداری شخصی فراوان است اما در دولت اسلامی باید مراقب باشیم اشرافی گری در مدیریت دولتی و زندگی شخصی مدیران راه نیابد، چرا که اشرافی گری آفتی است که عزت و استقلال و منافع کشور را در مخاطره قرار خواهد داد.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز اصلاح ساختارهای اقتصادی مهم ترین کار است، گفت: لایحه هدفمند کردن یارانه ها هر چه زودتر مراحل تصویب را در مجلس بگذراند و اجرایی شود تا مردم در حوزه اقتصاد نفس بکشند و مشکلات اقتصادی حل شود.رئیس جمهور همچنین در جمع مردم اسلامشهر با بیان این که 50 تا 70 هزار تومان برای هر نفر یارانه پیش بینی شده، گفت: بر این اساس، یک خانواده 5 نفره مجموع مصرف آب، برق و گازش 70 تا 130 هزار تومان خواهد شد، در حالی که دریافتی این خانواده 300 هزار تومان است.

احمدی نژاد در ادامه اخلاص در کارها را از ویژگی های دولت اسلامی برشمرد و افزود: آنچه موجب ماندگاری، اثرگذاری و ارزش کارها می شود، انجام آنها برای خداست.

وی با بیان این که جامعه ای که خدایی زندگی می کند، در آرامش، عزت و عظمت است، اضافه کرد: جامعه خدایی مشکل کدورت، اندوه، فقر، عقب ماندگی و ترس از دشمنان و بدخواهان ندارد.

احمدی نژاد گفت: بسیاری از نابسامانی ها که در جامعه بشری امروز مشاهده می شود، به این دلیل است که کار برای خدا و با اخلاص انجام نمی شود.

وی با بیان این که اگر جامعه ای توجه به خدا داشته باشد، آن جامعه شکست ناپذیر است، افزود: زمانی که کار برای خود و نفسانیات باشد، تزاحم، کوتاهی، تبعیض، بی عدالتی، فقر و عقب ماندگی بر جامعه تحمیل می شود.