آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۲
ورزش
۱۲

حرف

فن درسار: جای یک عنوان قهرمانی دیگر اروپا در کارنامه ام خالی است. جو حاکم بر تیم منچستریونایتد به گونه یی است که بازیکن را ترغیب و تشویق به کسب عنوانی جدید می کند. من به عنوان عضوی از خانواده منچستر، علاقه مند به کسب افتخار تازه یی در لیگ قهرمانان اروپا هستم. ما اینک در شرایطی ایده آل قرار داریم. با توجه به این شرایط بخت خیلی زیادی برای دستیابی به مقام قهرمانی قائل هستم.در منچستر، همه مصمم به کسب مقام قهرمانی هستیم. البته ما می دانیم دستیابی به چنین موفقیتی با توجه به قدرت بسیار زیاد بارسلونا دشوار است.

کوین کیگان: شانس قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به یاران فرگوسن می دهم. به نظر من منچستر یونایتد از همه جهات جلوتر از بارسلونا است. این ادعا به خاطر انگلیسی بودن منچستر نیست. من همیشه سعی کرده ام جدای از احساسات نظراتم را بیان کنم. منچستر با برتری که مقابل بارسلونا دارد، به کسب مقام قهرمانی خیلی نزدیک است. البته این در شرایطی است که همه چیز روال عادی خود را طی کند. قابلیت های تیم فرگوسن از تیم گواردیولابیشتر است: هرچند هر دو به اندازه کافی ستاره در اختیار دارند.

گری لینه کر: شرایط دو تیم بارسلونا و منچستر را برای قهرمانی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان برابر می دانم. همه تیم هایی که به مرحله نهایی یک جام بسیار معتبر و ارزشمند نظیر لیگ قهرمانان اروپا می رسند، بسیار خوب و قوی هستند. پس با وجود مشکلاتی که هر دو تیم دارند، باید در نظر بگیریم در شرایط متعادلی هستند. نمی توانم پیش بینی کنم کدام تیم قهرمان می شود. چنین پیش بینی واقعا دشوار است. هر دو تیم باانگیزه هستند که این مساله برای من به عنوان گزارشگر و مفسر بسیار جالب است.