آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۰
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

مرگ در چاه 5 متری

تبریز - خبرنگار کیهان:

مرد 50 ساله ای به نام «سلیمان»، با سقوط در یک چاه 5 متری در منطقه «مارالان» تبریز، جان خود را از دست داد. جسد وی، توسط امداد و نجات آتش نشانی «خاقانی» از چاه خارج شد.

قاچاقچیان هروئین در دام پلیس

سمنان- خبرنگار کیهان:

ماموران انتظامی شاهرود در ایستگاه شهید نوری در بازرسی از یک دستگاه خودرو عبوری مقدار 14 کیلو و 870 گرم هروئین فشرده از نوع کریستال کشف کردند. بازرسی از این خودرو با استفاده از سگ موادیاب صورت گرفت و طی آن 3 نفر نیز دستگیر شدند.

کشف لابراتوار تولید شیشه

رشت- خبرگزاری فارس: یک لابراتوار تولید مواد مخدر از نوع شیشه در کوچصفهان از توابع استان گیلان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان، ماموران انتظامی در پی دریافت خبری درباره تهیه و ساخت مواد مخدر از نوع شیشه توسط فردی در کوچصفهان، بلافاصله پس از هماهنگی با مراجع قضایی از منزل این فرد بازرسی به عمل آمد.

پلیس در این عملیات مقادیری تجهیزات ساخت و مواد خام تهیه مواد مخدر شیشه کشف و سه نفر را دستگیر کرد.

جاسازی 400 کیلو تریاک در دو خودرو

بیرجند- خبرگزاری فارس: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شد که در بازرسی به عمل آمده از خودرو 359 کیلو و 700 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

سیدکاظم هاشم آبادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند همچنین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و در بازرسی از آن 32 کیلوگرم تریاک کشف کردند.