آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
اخبار ورزشی
۱۳
حدیث دشت عشق

به یاد شهید «حسین جعفری»

دست از دامان امام برندارید

شهید «حسین جعفری» فرزند حاج رضا، سال 1345 در روستای شکرآباد از توابع شهرستان کوهبنان به دنیا آمد و در خانواده ای مومن و مذهبی پرورش یافت. حسین بسیار مهربان و صمیمی بود و اخلاق و رفتارش برای دوستان و آشنایانش الگو بود.

وی چون علاقا بسیاری به تحصیل داشت. پس از اتمام تحصیلات ابتدایی برای اداما تحصیل در مقاطع راهنمایی و متوسطه به شهر کوهبنان رفت و هنگامی که در سال چهارم رشته علوم تجربی در دبیرستان شهید باهنر کوهبنان تحصیل می کرد با عضویت در بسیج سپاه پاسداران کوهبنان به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و پس از مجاهدتهای فراوان، سرانجام در تاریخ 7/11/5136 در منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای5 به آرزوی دیرینه اش دست یافت و به دیدار معبود شتافت.

بخشی از وصیتناما شهید:

دست از دامان امام برندارید که در جامعه اسلامی میزان است و معیار حق. سخنانش را کلمه به کلمه گوش کنید و همانگونه بدون هیچ تفسیر و توجیهی بدان عمل نمایید که راه فلاح و رستگاری در گرو کلام امام است. من هرگز جرات این را ندارم که نام شهید روی خود بگذارم و اگر خدای تبارک و تعالی لطف و مرحمتی شامل حالم فرمود و مرا در زمره شهدا قرار داد این از لطف او است چون خود را لایق شهادت نمی بینم، من معصیت ها کرده ام و از این رو از درگاهش طلب آمرزش می خواهم. خدا ترس باشید که این آغاز متعالی شدن انسان است و استقامت کنید و خط ولایت و رهبریت را هرگز رها نکنید که هلاک می شوید.

از طرف خانوادا شهید