آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
شهرستان ها
۱۱

در دومین جشنواره ملی حرکت دانشگاه کاشان 5 رتبه برتر علمی کسب کرد

کاشان-خبرنگارکیهان:

دانشگاه کاشان در دومین جشنواره ملی حرکت که با حضور انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار شد، 5 رتبه برتر را از آن خود کرد.

سیدجواد ساداتی نژاد، رئیس دانشگاه کاشان افزود: سه انجمن علمی این دانشگاه به واسطه فعالیت هایشان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی گفت: همچنین احمد غلامی، معاون دانشجویی این دانشگاه به عنوان مشاور نمونه انجمن های علمی دانشجویان و حجت الاسلام احمد شیخ زاده به عنوان کارشناس نمونه انجمن های علمی معرفی شدند.

وی با اشاره به ارائه آخرین دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در این جشنواره خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه کاشان با 100 عنوان مقاله علمی و پژوهشی در رشته های مختلف به همراه آخرین اختراعات ثبت شده خود از جمله دستگاه مشعل متخلخل، دستگاه دوغ ساز و قالی نشانگر سیرتکامل و تغییر قالی ایرانی در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به بازدید وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم از غرفه دانشگاه کاشان گفت: چاپ و توزیع 2 نشریه در جشنواره از جمله فعالیت های غرفه دانشگاه بود که مورد استقبال دیگر غرفه ها و بازدیدکنندگان قرار گرفت.