آرشیو یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۱
حوادث
۱۵

جهاد دانشگاهی اعلام کرد

فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی

سرویس اجتماعی-

فراخوان «شانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی» از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش کیهان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این جشنواره هر ساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه های جدید برگزار می شود.

براساس این فراخوان، موضوعات ویژه جشنواره شانزدهم شامل، «اصلاح الگوی مصرف؛ به مناسبت نامگذاری سال 1388 از سوی رهبر معظم انقلاب»، «روان سازی تجارت و تاثیر آن بر قاچاق کالاو ارز» و «کارآفرینی و اشتغال» اعلام شده است.

همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، امکان شرکت تمامی مقاطع تحصیلی، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، انتشار کتاب در سال 87 یا 88، الزامی بودن ارسال کپی متن اصلی آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوین و موضوعات از مهمترین شرایط و ویژگی های این جشنواره است.

براساس این گزارش، علاقه مندان باید با تکمیل فرم درخواست و ارایه آن به همراه تصویر کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل، آثار خود را حداکثر تا تاریخ 31/6/88 به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

لازم به ذکر است، ناشران نیز می توانند مستقیما آثار دانشجویی را به دبیرخانه ارسال کرده و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی wwwisbair یا دفاتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها فرم درخواست شرکت در شانزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی را دریافت و پس از تکمیل آن به همراه اثر خود و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.