آرشیو شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۶
اخبار کشور
۲

اسرائیل: امیدواریم موسوی تا ایستگاه آخر بیاید (خبر ویژه)

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت از آشوبگرانی که به بهانه انتخابات اقدام به جنایت و تخریب اموال عمومی و مردم کردند، تصریح کرد: آنها دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بودند نه اعتراض به انتخابات یا ابطال آن.

این سایت می نویسد: چه قدر دردناک و توهین آمیز است که خواسته آنها را در حد ابطال انتخابات تقلیل می دهند. این حرکت، مثل قطاری است که در آغاز هر یک به منفعتی که در آن می بیند، سوارش می شود و آنجا که در مسیرش منافعش را زیر می گیرد، پیاده می شود. پایان مسیر این قطار، عبور از جمهوری اسلامی است. ای کاش آقای موسوی بتواند تا ایستگاه آخر که همانا سرنگونی جمهوری اسلامی است همراه شود.

این منبع صهیونیستی می افزاید: حتی پافشاری بر ابطال انتخابات تایید رژیم است. زیرا همین انتخابات، رای ریخته شده به حساب جمهوری اسلامی است که هیچ مشروعیتی ندارد. نامزد ها هم از صافی شورای نگهبان عبور کرده اند. شعار ابطال انتخابات، ناکارآمد است. باید با تمامی نیرو، حول سرنگونی جمهوری اسلامی متمرکز شد.

همزمان آویگدور لیبرمن وزیرخارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای غربی خواست آشکارا از آشوبگران حمایت کنند. نتانیاهو نیز در جریان سفر به ایتالیا با کتمان و انکار حضور 85 درصدی ملت ایران پای صندوق های رای و دادن 5/24 میلیون رای به انقلابی ترین نامزد گفت: 75 درصد مردم ایران خواستار تغییر رژیمند و اگر غرب امروز فشار سنگین علیه ایران نیاورد پس کی می خواهد با ایران درگیر شود.

گفتنی است هفته گذشته چند تیم تروریستی وابسته به موساد توسط وزارت اطلاعات به دام افتادند. آنها با هدف تخریب و ایجاد آشوب وارد کشور شده بودند.