آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۸۴۰
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی محصول

Maxfield معرفی کرد

یک محصول جدید با کلیدهای لمسی

بازار دیجیتال- محصولات لمسی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند تا جایی که بیشترین حجم فروش را به خودشان اختصاص داده اند.

درست به همین دلیل هم هست که اغلب تولیدکنندگان به طراحی و تولید این محصولات رو آورده اند. شرکت Maxfield یکی از این تولیدکنندگان است که جدیدترین محصول خود را با نام MAX Sin Touch به بازار معرفی کرده است.

این محصول در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه ای قابل حمل یا PMP است که به خاطر طراحی ساده و کلیدهای لمسی اش مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار می گیرد.

MAX Sin Touch مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به یک گیگابایت می رسد. این دستگاه امکان پخش و اجرای فایل های موسیقی با فرمت های mp3، WMA، OGG، WAV و فایل های متنی را داشته و فایل های ویدئویی را با فرمت MPEG-4 برای کاربرانش به نمایش می گذارد. عکس هایی با فرمت های JPEG و BMP هم امکان نمایش در این دستگاه را دارند.

نمایشگر این محصول از نوع OLED با اندازه کوچک یک اینچ است و باتری آن هم از طریق اتصال به کامپیوتر شارژ می شود.

این باتری در هر بار شارژ امکان پخش مداوم 12 ساعت موسیقی را به کاربرانش می دهد.

پورت USB این دستگاه از نوع پرسرعت و نسخه 2 است و این دستگاه همچنین مجهز به یک ورودی هدفون هم هست.

این محصول که امکان ضبط صدا را هم دارد، با ویندوزهای 98، ME، 2000 و XP هم سازگار است. ابعاد این محصول برابر 5/33×7/80×5/7 میلیمتر بوده و وزن آن تنها برابر 30گرم است. با این همه اما تا حالااطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول اعلام و منتشر نشده است.