آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۸۴۰
بازار دیجیتال
۲۵

PMP جدید با طراحی ساده و کلاسیک

بازار دیجیتال- شرکت چینی Newsmy به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار انواع دستگاه های پخش موسیقی و چند رسانه ای قابل حمل کرده است. این محصول جدید در واقع یک دستگاه PMP است که با مدل Nunu X05 به بازار معرفی شده است.

Nunu X05 در واقع یک دستگاه پخش چندرسانه ای قابل حمل نیمه حرفه ای است که می تواند نظر اغلب کاربران را به خودش جلب کند. این دستگاه طراحی ساده و کاملاکلاسیکی دارد که معمولامورد توجه کاربران و خریداران قرار می گیرد. این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به 2 گیگابایت می رسد.

این PMP قابلیت پخش و اجرای فایل های موسیقی با فرمت های mp3، WMA و APE را داشته و فایل های ویدئویی را با فرمت AMV برای کاربرانش به نمایش می گذارد. این دستگاه مجهز به امکان ضبط صدای دیجیتالی هم بوده و قابلیت اجرای فایل های متنی را هم دارد. Nunu X05 دارای یک نمایشگر LCD با اندازه 5/1 اینچ است که تصاویر را با وضوح VGA یا 480×640 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد.

ابعاد این محصول کوچک و باریک بوده و در دسته محصولات دیجیتال شخصی قابل حملی قرار می گیرد که امکان جابه جایی راحت را به کاربرانشان می دهند. طراحی کلاسیک این PMP هم کاملازیبا بوده و بدنه آن در دو رنگ مشکی و قهوه ای طراحی شده تا به جذابیت آن بیفزاید.

اندازه بدنه این محصول برابر 4/7×7/39×8/78 میلیمتر بوده و وزن آن تنها به 40 گرم می رسد. شرکت Newsmy اعلام کرده است که محصول جدیدش را به تازگی و با قیمت 29 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می رساند.