آرشیو شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۷
اخبار کشور
۲

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان: کمیته تعامل دولت با مجلس برای معرفی وزیران تشکیل می شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم گفت: طی بحث های صورت گرفته در کمیسیون سیاست داخلی و شوراها مقرر شد تیمی در قالب یک کمیته، حلقه واسطه بین مجلس و دولت در زمینه معرفی وزرای کابینه دهم به مجلس شود.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بحثی در خصوص معرفی وزرای دولت دهم در کمیسیون سیاست داخلی و شوراها و شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس به دلیل آنکه مرتبط با این کمیسیون بود مطرح شد و مورد قبول واقع شد که طی آن مقرر شد تیمی در قالب یک کمیته حلقه واسطه بین مجلس و دولت در زمینه معرفی وزرای کابینه دهم به مجلس شود و تعامل بین مجلس و دولت در این رابطه بیشتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اطلاعات بدنه مجلس هم از سوی این کمیته در اختیار دولت قرار خواهد گرفت هماهنگی بین دو قوه ایجاد می شود تا برای رای اعتماد به کابینه دولت دهم با مشکلی مواجه نشویم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در همین خصوص ابراز داشت: سازوکار نحوه تشکیل این کمیته و اینکه چه افرادی عضو خواهند شد طی جلساتی که اعضای کمیسیون سیاست داخلی و شوراها و برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس هفته آینده در تهران خواهند داشت بررسی می شود تا این کمیته تشکیل شود.

وی در پایان اضافه کرد: هر چه تعامل بین مجلس و دولت بیشتر باشد قطعا تصمیمات خردجمعی اشتباهات و لغزش کمتری دارد و مشورتی که دولت از مجلس به وسیله این کمیته خواهد گرفت به نفع دولت و ملت خواهد بود.