آرشیو شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۷
اخبار کشور
۲

جهت دریافت پیشنهادات دعوت دولت از مردم و نخبگان برای برنامه ریزی دور سوم سفرهای استانی

معاون رئیس جمهور در امور اجرایی با تاکید بر آمادگی دولت دهم برای دریافت پیشنهادات نخبگان و مردم از تدارک مقدمات سفرهای استانی دور سوم خبر داد.

علی سعیدلو با اعلام این خبر افزود: سفر استانی هیات دولت از بهترین بسترها برای خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور بوده و به الگویی ستودنی تبدیل شده است.

بنابراین گزارش، معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام نمابری به شماره 66966269 از همه صاحب نظران درخواست کرد که ضمن ارائه نقد سفرهای دور اول و دوم پیشنهادات خود برای چگونگی حضور دولت در استان ها را ارائه کنند.

سعیدلو تاکید کرد: برای اجرایی کردن الگوی موفق حضور دولت در اقصی نقاط کشور، پیوسته از ایده های دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند بودیم و این امید وجود دارد که دولت برای دور سوم سفرهای استانی توشه ای ارزشمند از ایده های مدیران ارشد اجرایی، نمایندگان مجلس، نخبگان و دانشگاهیان و صاحب نظران در اختیار داشته باشد.

وی گفت: همدلی و حضور متحد بخش های مختلف مدیریتی کشور در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها موجب شد گردونه پیشرفت و تعالی و آبادانی همه جانبه کشور سرعت بیشتری بگیرد و بسط عدالت در اقصی نقاط برای همه اقوام و آحاد ملت فراهم شود.

سعیدلو خاطر نشان کرد: اخیرا همانند آنچه در دور دوم سفرها صورت گرفت، طی مکاتبات رسمی از رئیسان دانشگاه های سراسر کشور به دلیل نگاه علمی و انتقادی به فرآیندهای مدیریتی، از نمایندگان مجلس به خاطر ارتباطات تنگاتنگ با آحاد مردم شریف، از دولتمردان، اعضای هیات دولت و استانداران خواسته شده است تا نکته نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای کیفیت بخشی هرچه بیشتر به تصمیمات و تسهیل در روند توسعه همه جانبه اقصی نقاط کشور ارائه دهند.

معاون رئیس جمهور در امور اجرایی با اشاره به حضور پرشکوه قریب 40 میلیون ایرانی به نمایندگی از 70 میلیون در حماسه 22 خرداد تصریح کرد: حضور 85 درصدی مردم متعهد و وفادار در سی مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام شفافی به دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور بار مسئولیت دولت دهم را سنگین تر کرده است تا فضای پرنشاطی را برای تعالی کشور فراهم نماید.