آرشیو شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۰۷
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

سیانیوز: آقای موسوی ساکت مباش! کفن بپوش!

سایت اینترنتی وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا با انتقاد از میرحسین موسوی، خاتمی و کروبی از آنها خواست کفن بپوشند و برای مقابله با جمهوری اسلامی به خیابان بیایند!

گویانیوز که به عنوان رسانه دوقلوی رادیو فردا عمل می کند و رسما- با درج آگهی- به استخدام مزدور برای سازمان سیا می پردازد، در مطلبی انتقادی خطاب به موسوی می نویسد: آقایان موسوی، خاتمی و کروبی لطفا بیدار شوید! آقای موسوی شما از آقای خاتمی و کروبی یاد نگیرید که بیشتر از دیکتاتورها، این ها دل ما را خون کردند. آقای ابطحی در زندان است و آقای کروبی اعتصاب غذا نمی کند. آقای موسوی شما کفن بر تن کن و بر در زندان اوین بنشین! آقای هاشمی شما چرا در نمازجمعه فریاد نمی زنید؟ چرا از کیهان و احمدی نژادها ترس دارید؟ ما]در خارج کشور؟![خون می دهیم و کتک می خوریم ولی شما هنوز در فکر هستید که کیهان فردا چه می نویسد؟!

«سیا نیوز» با جانبداری مجدد از محمدعلی ابطحی با لحنی قابل تامل می نویسد: من فکر نمی کردم آقای ابطحی را بازداشت کنند ولی کردند. تمام تلفن های شما را دارند کنترل می کنند و شاید در هر اطاق شما دوربین مخفی باشد. از سخنان کیهانیان نترسید. کفن بر تن کنید و حرکت کنید. خدا با شماست]![

گفتنی است در این رهنمود «سیا نیوز» عبارات فراوانی نظیر «ما از خدا هستیم و به خدا بازمی گردیم»، «با اسلام آمریکایی بجنگید»، «من خودم طرفدار ولایت فقیه هستم اما...» و... به وفور دیده می شود.