آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

شما متهمید برادران!

خبرگزاری جمهوری اسلامی دیروز یک خبر و یک مقاله کیهان را که روز شنبه از تاخیر رئیس جمهور در تبعیت از امر رهبری انتقاد کرده بود، به تاثیرپذیری از «برداشت های غلط یا القائات ساختگی دیگران» متهم کرد و ضمن لطف به کیهان نوشت این روزنامه «هر از گاهی» محور جریان سازی و اختلاف افکنی علیه دولت مردمی شده است. این خبرگزاری در ادامه خبر خود به دفاع از تاخیر احمدی نژاد در تبعیت از دستور رهبری پرداخت و گفت که هزینه رفتار کیهان از هزینه رفتار احمدی نژاد در ایستادگی مقابل رهبری بیشتر است.

کیهان البته درک می کند که دوستان ما در خبرگزاری جمهوری اسلامی تکالیف دولتی خود را انجام می دهند و این را هم می فهمد که باید جهد برادران خود در ایرنا را در دفاع از بدترین و خطرناک ترین اشتباه احمدی نژاد درک کند!

کیهان به شهادت تمام کارنامه خود همواره دفاع از احمدی نژاد و دولت را در مقابل دشمنان بر خود فرضی واجب دانسته و به اعتراف همان دشمنان از این حیث در میان رسانه های داخلی جایگاهی ویژه دارد. فرق ما با برادرانمان در ایرنا این است که فقط از اقدامات ارزشمند احمدی نژاد دفاع می کنیم نه هر اقدامی. دوستان ما در ایرنا بالاخره باید برای این سوال جوابی بیابند که چرا احمدی نژاد یک هفته در اجرای دستور رهبری تاخیر کرد و انقلاب و نظام را با مشایی سودا کرد؟! و بعد جوابی به این سوال بدهند که چگونه در این مدت در عین حال که ادعای «فدایی ولایت بودن» می کنند کلمه ای در انتقاد از او و مشایی- نه حالاو نه هیچ وقت دیگر- نگفتند؟ آیا این کیهان بود که پس از 6 روز سکوت دشمنان را با انتقاد از احمدی نژاد خوشحال کرد یا احمدی نژاد و مشایی که یک هفته دل تمامی انقلابیون را خون کردند؟ چه کسی را باید ملامت کرد؟

کیهان البته نه به سبک ایرنا که مرزها را نمی شناسد و هر غلط کاری را به دامن مصلحت می اندازد بلکه به روش خودش قطعا به دفاع قاطع از احمدی نژاد و دولت او ادامه خواهد داد اما این نکته را فاش می گوید که احمدی نژاد اگر خدوم ترین و مردمی ترین مرد روی زمین هم باشد، بدون ولایت ذره ای ارزش ندارد و آن محاسن این عیب را -که ان شاءالله وجود نداشته باشد- هرگز نمی پوشاند.