آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۱۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

آخر خط را مخفی کنید نیروها به سرعت ریزش می کنند

محافل ضد انقلاب با تاکید بر اینکه اغتشاشات پس از انتخابات، اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار داده بود و مخالفت با تقلب در انتخابات و درخواست ابطال آن بهانه بود، بر تشکیل جبهه رنگین کمانی از طریق تظاهر به مخالفت با نتیجه انتخابات تاکید می کنند. این طیف ها تاکید می کنند علنی کردن هدف اصلی باعث از هم پاشیدن اپوزیسیون رنگین کمانی می شود.

سایت اخبار روز وابسته به گروهک فدائیان خلق در این باره با بیان اینکه «بی شک جوهره حرکت اخیر، نفی نظام ولایت فقیه است»، می نویسد: اما با این وجود باید خواست هایی را مطرح کرد که حمایت توده ای را داشته باشند و باعث حفظ وحدت ائتلاف نانوشته و رنگین کمانی شوند.

اخبار روز با تاکید بر اینکه «معترضان به نتیجه انتخابات و شخصیت های روشنفکری هر یک ساز خود را می زدند» به تشتت مواضع عناصر سهیم در آشوب های خیابانی می پردازد و می نویسد: ضعف حرکت در این است که در شرایط فقدان یک سازمان آزموده رهبری کننده، بعید نیست که بخش هایی به حرکت خشونت آمیز دست بزنند و باعث ریزش سریع نیروها شوند. بی شک جوهره حرکت در جهت نفی نظام حرکت می کند اما در حال حاضر باید خواست هایی را مطرح کرد که حمایت توده ای را به همراه داشته باشد.

نوشتن موعظه هایی از این دست البته بی اندازه مضحک به نظر می رسد چه آن که جبهه ضدانقلاب ماهیت واقعی خود را با برپایی آشوب و ناامنی و دعوت به ریختن خون! نشان داد و دستان آلوده به جنایت و ترور را نمی توان به سادگی در مقابل دیدگان مردم شست.