آرشیو شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۳۰
حوادث
۱۵

دستگیری سارق خودروها از پارکینگ منازل

مرد جوانی که به اتهام سرقت یک پژو 206 دستگیر شده بود پس از 5 روز بازجویی به ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کرد.

به گزارش فارس، ماموران گشت انتظامی تهران بزرگ در حین گشت زنی در حوالی غرب تهران به یک خودروی پژو 206 مشکی رنگ مشکوک شدند.

راننده جوان خودرو پس از یک تعقیب و گریز 30 دقیقه ای توسط پلیس دستگیر شد.

سلیمانی فرد، دادیار شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: ماموران خودرو را مورد بررسی قرار دادند تا این که مشخص شد راننده خودرو رقم آخر پلاک را دستکاری کرده و آن را تغییر داده است.

وی ادامه داد: همچنین از داخل خودرو 2 عدد ضبط خودرو و 2 جفت پلاک دزدی دیگر به دست آمد که راننده خودرو نتوانست در خصوص علت وجود این اموال داخل خودرو ابراز نظر کند.

دادیار شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: همچنین 2 جفت پلاک موجود در خودرو نیز مشخص شد مربوط به یک خودروی زانتیا و یک خودروی تویوتا است که آنها نیز سرقتی بوده اند و در بین 4 ماه اخیر به سرقت رفته اند.بازجویی از این فرد ادامه یافت تا این که وی سرانجام بعد از 5 روز بازجویی مدعی شد به همراه یکی از دوستانش اقدام به سرقت خودرو کرده است.

وی درخصوص نحوه ارتکاب سرقت مدعی شد با همدستش به در خانه هایی که پارکینگ آنها کنترلی نبوده است مراجعه کرده اند و در زمانی که صاحب خودرو قصد باز کردن در پارکینگ را داشته است وی را با چاقو تهدید می کرده اند و خودرو را به سرقت می برده اند.