آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۹۰
ماجرا
۱۱

عصای چوبی

سکوت مرموز شبانه پائیزی در منطقه کاشانک حکمفرما بود که حدود ساعت 11 شب، صدای فریادهای زنی سکوت را شکست و همسایه ها را هراسان به سوی پنجره ها کشید. چند نفری هم خودشان را به کوچه رسانده و همان موقع مینو همسر مهندس مهدی را دیدند که با چشمان گریان به سر و صورتش می کوبید و از مردم کمک می خواست و با صدای بغض آلود می گفت: «کشتند، مهندس را کشتند!» و...

دکتر سیروس همسایه مجاور که همراه همسرش «مونیکا» و پسر جوانش «حسام» از خانه بیرون دویده بودند، بهت زده به زن همسایه نگاه می کردند. دقایقی بعد هم ماموران کلانتری رسیدند. حدود 30 دقیقه بعد تلفن همراه سرگرد اشتری از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی به صدا درآمد. 40 دقیقه بعد خودروی سرگرد مقابل خانه بزرگ ویلایی متوقف شد. همان موقع خودروی اکیپ ویژه بررسی جرم و آمبولانس پزشکی قانونی هم رسیده بودند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.