آرشیو پنجشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۶۳
حوادث
۱۹

بازپرس جنایی خبر داد

وقوع 3 جنایت خونین در تهران

گروه حوادث: وقوع 3 جنایت در تهران بزرگ، بازپرس ویژه قتل را به محل جنایت ها کشاند و دستور قضایی برای دستگیری و تحقیق از عاملان جنایت ها آغاز شد.

بازپرس حسین اصغرزاده با اشاره به وقوع 3 فقره قتل در تهران به «جام جم» گفت: حادثه اول مربوط به یک زوج بود که پس از درگیری، زن جوان با ضربات مشت شوهرش جان خود را در بیمارستان از دست داده و با دستگیری متهم، تحقیق از وی آغاز شده است.

قتل تازه داماد

بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تصریح کرد: حادثه دوم مربوط به قتل تازه دامادی است که پس از مشاجره و درگیری با پدر و برادر همسرش که در ساختمان سازی فعالیت می کردند، با تیشه از سوی آنها مورد حمله قرار گرفت و جان باخت که در تحقیق از متهمان مشخص شد عاملان جنایت عمو و پسرعموی مقتول نیز هستند.

قتل مسافر

اصغرزاده در ادامه از وقوع یک جنایت در شمال تهران خبر داد و گفت: سرایدار یک مجتمع مسکونی با مشاهده رد خون در محل، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کرد و ماموران با عزیمت به محل و دنبال کردن رد خون به یک آپارتمان رسیده و پس از گشودن در آپارتمان با جسد خونین مرد 50 ساله ای روبه رو شدند که بتازگی از کشور فرانسه بازگشته بود و شواهد و قرائن موجود نشان می داد میان مقتول و عامل جنایت درگیری شدیدی روی داده است که با سرنخ های به دست آمده از محل جنایت، دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شد.