آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
ورزشی
۸

در انتظار بازی های تهاجمی

شوک آرامش برای رضایت هواداران

بخش ورزشی:بالاخره شعار هواداران که خواستار بر کناری انصاری فرد بودند ثمر داد و سعید لو یک روز بعد از دربی که اتفاقا حساسیت کمتری نسبت به گذشته داشت حبیب کاشانی را به عنوان سرپرست پرسپولیس معرفی کرد.

کاشانی بعد از اعلام این خبر گفت: به دلیل حضورش در شورای شهر نمی تواند مدیر عاملی سرخپوشان را بپذیرد. البته او در ابتدای ورود با اعلام اینکه توان اصلاح نابسامانی ها را دارد کارش را با عنوان سپرست آغاز کرد.

حبیب کاشانی در لیگ هفتم در پی برکناری آبرومندانه محمد حسن انصاری فرد با یک رای بیشتر نسبت به او مدیر عامل پرسپولیس شد. کاشانی که یکی از با ثبات ترین دوران ها را در باشگاه پرسپولیس داشت و قهرمانی دلچسبی هم تقدیم هواداران پر شمار قرمزپوشان کرد، خیلی راحت سکان هدایت را به داریوش مصطفوی سپرد. مصطفوی با بازگرداندن افشین قطبی و به خدمت گرفتن نام های بزرگی چون علی کریمی شروع خوبی داشت ولی او هم در میانه راه بر کنار شد و با رفتن وی عباس انصاری فرد پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال مجددا مطرح و مدیر عامل پرسپولیس شد.

نکته جالب در خصوص عباس انصاری فرد این بود که تقریبا از همان ابتدای ورودش چهره محبوبی در بین هواداران نبود و بسیار سریع تر از آنچه تصور می شد آماج توهین در ورزشگاه ها قرار گرفت. تقریبا بعد از هر نتیجه ای غیر از برد، تماشاگران شروع به اهانت به انصاری فرد می کردند و بردها را نیز به پای وی نمی گذاشتند. مهمترین عاملی که موجب گردید تا انصاری فرد جای خود را به کاشانی بدهد نارضایتی هواداران از نتایج نامطلوب در هفته های اخیر لیگ برتر بود. علاوه بر هواداران هنوز برای بسیاری از علاقه مندان فوتبال نیز این سوال در اذهان مطرح است که چرا تیمی که بهترین نیروها را به خدمت گرفته و باید مدعی قهرمانی باشد در دیدارهای خانگی در حضور ده ها هزار هوادار بازی های ضعیف به نمایش می گذارد. وضعیت بحرانی در تیم پرسپولیس دست اندرکاران را بر این داشت تا با وارد کردن یک شوک آرامش را به محبوبترین تیم ایران و آسیا برگردانند. اکنون که با آمدن کاشانی و رفتن انصاری فرد احتمال بازگشت بازیکنان نظیر علی کریمی در پرسپولیس قوت گرفته هواداران انتظار دارند مشکلات فنی و روحی سرخپوشان ترمیم شود و بار دیگر این تیم بتواند با ارائه بازی های تهاجمی رضایت خاطر آنها و اهالی فوتبال را فراهم نماید.