آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
شهرستان ها
۱۶

فرماندار دلفان:گسترش رشته های دامپروری و کشاورزی در دانشگاه دلفان ضروری است

دلفان-خبرنگاررسالت:

فرماندار دلفان توسعه رشته های متناسب با نیاز دلفان را در دانشگاه پیام نور دلفان ضروری دانست و گفت: باید نسبت به گسترش رشته های دامپروری و کشاورزی با توجه به قابلیت های این شهرستان اهتمام بیشتری شود.

ولی پور در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور دلفان در فرمانداری این شهرستان با اشاره به جایگاه ارزنده علم و دانش، بر توسعه آموزش عالی در این شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه بر تسریع در روند احداث ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان تاکید کرد.

احمدرضا مرادیان علی آبادی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور دلفان نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل های این شهرستان در بخش آموزش عالی گفت: در حال حاضر بالغ بر6000 داوطلب کنکور در این شهرستان وجود دارد که همین امر گسترش آموزش عالی در این شهرسان را ضروری می کند.

وی خواستار مساعدت مسئولان دانشگاه پیام نور استان برای ارتقای این واحد دانشگاهی به مرکز شد و ادامه داد: تحقق این مهم یکی از اهداف پیش روی است که با جدیت پیگیری خوهد شد.

مرادیان علی آبادی بر ضرورت دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: راه اندازی شاخه شمالی دانشگاه لرستان در شهرستان نورآباد در دست پیگیری است که امیدواریم محقق شود.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور دلفان در ادامه خواستار مشارکت علمی و فکری نخبگان و مسئولان این شهرستان در راستای توسعه دانشگاه پیام نور شد.