آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
شهرستان ها
۱۴

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز:با پیشرفت های هسته ای، کارآمدی حکومت اسلامی را به دنیا نشان می دهیم

شیراز-خبرنگاررسالت:

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به کارشکنی های دشمنان برای وابسته کردن ایران به خود گفت: ما باید با پیشرفت های خود، به ویژه در زمینه هسته ای، کارآمدی حکومت اسلامی را به دنیا نشان می دهیم.

علی محمد ساجدی در گفتگو با خبرنگار ما در شیراز موفقیت اخیر هسته ای را در روند تحکیم وحدت مردم ایران موثر دانست و تصریح کرد: فلسفه حکومت اسلامی، پیشرفت و تعالی همه جانبه در تمام ابعاد است.

وی با بیان اینکه افتخار قدرت های دنیای کنونی به این است که خود را300 سال از نظر علمی از ایران جلوتر می دانند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با پیشرفت های علمی، این حربه را از آنها بگیریم، می توانیم اثبات کنیم که اسلام دینی جامع است و نه تنها با علم مخالف نیست، بلکه علم را توصیه و ترویج می کند.

ساجدی با اشاره به بعد سیاسی این موفقیت نیز گفت: از نظر سیاسی نیز می توانیم به دنیا بگوییم که ملت ما اگر اراده کند می تواند و نیازمند کسی نیست. وی بعد امنیتی پیشرفت های هسته ای ایران را نیز با اهمیت دانست و تصریح کرد: این پیشرفت ها می تواند یک عامل بازدارنده باشد و دشمنان به خاطر نگرانی که دارند جرات حمله به ایران را نداشته باشند. این عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، با بیان اینکه هرچه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر به مردم اثبات شود، وفاداری مردم نیز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: کارآمدی نظام مردم را امیدوار می کند و امید و وفاداری و وحدت چند مفهوم از یک حقیقت و آن هم حفظ نظام اسلامی و کمک به ارتقای نظام است.

ساجدی با اشاره به عکس العمل دشمنان قبل و پس از اجرای رزمایش های نیروهای مسلح اظهار داشت: به تجربه دیده ایم که دشمنان بعد از هر رزمایش تهدیدهای خود را پس گرفته و عقب نشینی کرده اند.