آرشیو یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۶۹۹
ورزشی
۱۸

دبیر فدراسیون والیبال:قرعه کشی مسابقات جهانی ایتالیا باب میل ما شد

گروه ورزش: دبیر فدراسیون والیبال می گوید: خوشبختانه قرعه کشی مسابقات جهانی باب میل ما شد و در آسان ترین گروه ممکن با ایتالیا، مصر و ژاپن در گروه اول قرار گرفتیم.

سعید درخشنده در گفتگو با «جام جم» اضافه می کند: هر چند قرعه با تیم ملی والیبال ما یار بود، اما فراموش نمی کنیم که امسال مقابل مصر و ژاپن 2 بار شکست خوردیم و به هیچ وجه آنان را حریفان آسانی نمی دانیم. در این رابطه خوشبختانه از27 آبان در رقابت های جام قهرمانان ژاپن حضور می یابیم و در این بازی ها نیز بار دیگر مقابل این دو حریف قرار می گیریم تا شناخت کامل تری از آنها پیدا کنیم. ضمن این که ایتالیا دیگر تیم همگروهمان، از تیم های بسیار پرقدرت والیبال جهان است و مقابل این تیم کار دشواری در پیش خواهیم داشت.

دبیر فدراسیون والیبال با تاکید بر لزوم برگزاری دیدارهای تدارکاتی خوب برای تیم ملی، تصریح می کند: سال آینده میزبان دومین دوره رقابت های جام کنفدراسیون آسیا هستیم و از سویی با توجه به پروتکل همکاری که با روسیه، بلغارستان و صربستان داریم برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های این 3 کشور مشکلی نداریم. البته دیدارهای تدارکاتی دیگری را نیز در برنامه آماده سازی تیم ملی خواهیم گنجاند تا مهرماه سال آینده حضور پرقدرتی در پیکارهای جهانی داشته باشیم.