آرشیو یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۶۹۹
ورزشی
۱۸

چهار گوشه ورزش

جوانان بوکس، نایب قهرمان تورنمنت اکراین

جام جم: حسین خزیری در وزن 51 کیلوگرم، افشین الوندی در 57 و سالار غلامی در 91 کیلوگرم مدال طلاو رضا رومیانی در وزن 60 کیلوگرم مدال برنز مسابقات بین المللی یادواره کلیژنکو، قهرمان افسانه ای اکراین را کسب کردند تا در میان 13 تیم شرکت کننده این رقابت ها تیم ایران پس از میزبان بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. همایون امیری، مربی تیم ملی جوانان ایران نیز به عنوان بهترین مربی و قدیر توانا، داور بین المللی کشورمان به عنوان بهترین داور این پیکارها انتخاب شدند.

مسابقه چوگان درحمایت از کودکان سرطانی

جام جم: فدراسیون چوگان برای نخستین بار مسابقات پاییزه این ورزش باستانی را با عنوان «جام محک» روز جمعه 15 آبان در باشگاه چوگان قصر فیروزه برگزار می کند و عواید حاصل از فروش بلیت این بازی ها به کودکان مبتلابه سرطان تحت حمایت موسسه خیریه محک تعلق خواهد گرفت.

پایان محدودیت در لیگ کشتی

جام جم: در شرایطی که قرار است فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از 25 آبان آغاز شود، کمیته لیگ فدراسیون کشتی تغییری در آیین نامه مسابقات به وجود آورد که براساس آن، هر تیم می تواند از هر تعداد ملی پوش که بخواهد استفاده کند. این در حالی است که طبق قانون پیشین، هر تیم تنها مجاز به استفاده از 2 ملی پوش بود. از طرف دیگر، فدراسیون کشتی حضور کشتی گیران خارجی را در ترکیب تیم ها بلامانع اعلام کرد.