آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
مسکن و عمران
۷
شهری

معضل ترافیک تهران به زودی حل می شود

با افتتاح تونل توحید بخش اعظم ترافیک تهران حل می شود و نباید به دلیل تاخیر در افتتاح این پروژه طعم شیرین آن را به کام مردم تلخ کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر با بیان مطلب فوق گفت: آیندگان وقتی به بررسی تاریخ و فعالیت های شهری می پردازند به طور حتم به تونل توحید که در روز عید غدیر افتتاح می شود پی می برند. مرتضی طلایی در گفت وگو با ایلنا با اشاره به افتتاح این پروژه تاکید کرد: این تونل بسیاری از گره های کور ترافیکی و مشکلات جدی این معضل را برطرف می کند.

وی در ادامه افزود: احداث تونل توحید در محور چمران-نواب که مشکل ترافیک شدید بوده و برای شهروندان دردسرهایی را پدید آورده بود از موثرترین اقدامات عمرانی به شمار می رود.

وی در ادامه به شانتاژهای اخیر رسانه ای پیرامون زمان بهره برداری از این تونل اشاره کرد و افزود: در کشور مناسبت بزرگی به نام عید غدیر وجود دارد که این مناسبت بزرگترین عید و از نمادهای هویت دینی ما است و افتتاح این تونل در هر سطحی که باشد به مناسبت این روز، مفهوم مثبت یک واقعه تاریخی را تداعی می کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث های حاشیه ای که پیامد تاخیر در افتتاح این تونل شکل گرفت، گفت: اینگونه قضاوت ها طعم شیرین یک اقدام بزرگ برای مردم را از بین می برد؛ چراکه اگر قبول کنیم تونل توحید با پول مردم افتتاح شده پس نباید اجازه دهیم ذائقه مردم با چنین تعابیری در مورد زمان افتتاح تونل توحید تلخ شود.