آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
بانک و بیمه
۱۲

بانک صادرات 12میلیون قبض مشتریانش را مکانیزه گرفت

گروه بازار پول- مشتریان بانک صادرات ایران از طریق امکانات مکانیزه این بانک طی 7 ماه نخست امسال بالغ بر 12میلیون قبض خدمات شهری خود را بدون مراجعه به شعب پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستم های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده که بر این اساس طی 7 ماه نخست امسال مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانک های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه های خودپرداز، سیستم تلفنی پرداخت قبوض (1553)، دستگاه های pos، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک صادرات، بالغ بر 12میلیون انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است مشتریان این بانک از طریق دستگاه های خودپرداز 6میلیون و 535هزار، سیستم تلفنی پرداخت قبوض (1553) 3میلیون و 244هزار، دستگاه های پایانه فروشگاهی یک میلیون و 492هزار، سیستم بانکداری اینترنتی474 هزار و همراه بانک 255هزار، قبوض خود را پرداخت کرده اند که مجموعا تعداد قبوض پرداخت شده طی 7 ماه نخست امسال با استفاده از امکانات مکانیزه بانک صادرات بالغ بر 12 میلیون می باشد.

گفتنی است استفاده از سیستم های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

لازم به ذکر است دارندگان سپهرکارت های بانک صادرات و کارت بانک های عضو شبکه شتاب به راحتی می توانند طی تماس با شماره تلفن 1553 یا مراجعه به دستگاه های خودپرداز این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان می باشند و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را به صورت رایگان پرداخت نمایند.