آرشیو چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۶
شهرستان ها
۱۶

پژوهشگر شرکت گاز اردبیل برگزیده کشوری شد

اردبیل-خبرنگاررسالت:پروژه پژوهشی و کارشناس پژوهش شرکت گاز استان اردبیل از سوی وزارت نفت به عنوان برتر و پروژه برگزیده انتخاب شد.

در آیین تجلیل از این طرح های پژوهشی گفت: یکی از پروژه های شرکت گاز استان اردبیل و کارشناس پژوهش این شرکت در جشنواره پژوهشی امسال از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت به عنوان برترین پژوهش شرکت ملی گاز ایران انتخاب شدند.

حسین محمدقاسمی افزود: پروژه پژوهشی طرح جامع ارتباطات و مشارکت عمومی در کاهش خطرات ناشی از اثر زلزله بر سیستم گازرسانی شهرستان اردبیل در بخش پروژه پژوهی حوزه علوم انسانی به عنوان برتر انتخاب شد.وی تصریح کرد: در این جشنواره فرناز برنج کار رئیس پژوهش شرکت گاز استان اردبیل نیز به عنوان کارشناس پژوهش برتر انتخاب شد.

محمدقاسمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرح های پژوهشی و تحقیقاتی خوب و کارآمدی با شیوه های کاربردی در این شرکت هم اکنون در حال انجام است که امیدواریم با به ثمر نشستن آنها شاهد توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات شرکت گاز به همشهریان باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: منتخبان جشنواره پژوهشی سال88 وزارت نفت با هدف نهادینه کردن جایگاه پژوهش و فناوری در شرکت ملی گاز ایران و با بررسی کارشناسی توسط هیئت داوران انتخاب شدند.