آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
اخبار خارجی
۱۶

مردم آمریکا: اوباما به وعده های خودعمل نکرده است

مردم آمریکا و فعالان سیاسی معتقدند باراک اوباما به بسیاری از وعده های خود عمل نکرده است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا در نظرسنجی از افکارعمومی آن کشور گزارش داد: بسیاری از مردم ایالات متحده، نسبت به سیاست های رئیس جمهور سیاهپوست خود، نظر مساعد ندارند.

به گزارش سی ان ان، بسیاری از شرکت کنندگان در این نظرخواهی، باراک اوباما را به عمل نکردن به وعده های داده شده در سال گذشته متهم کردند.

در این نظرخواهی یک مرد آمریکایی اظهار داشت: از نظر من اوباما، وعده های خیلی خوبی برای تغییرات داده بود، اما هنوز بسیاری از آنها تحقق پیدا نکرده است.

فرد دیگری که از مخالفان جنگ بود و عملکرد اوباما را ضعیف ارزیابی کرده نیز گفت: ما به رئیس جمهوری صلح طلب رای دادیم اما او با افزایش نیروها در افغانستان به ما نشان داد که درباره او اشتباه کرده بودیم.

فرد دیگری هم که نمره منفی به اوباما داده بود، اظهار داشت: اوباما وعده های زیادی داد، اما در عمل به آنها بسیار ضعیف عمل کرده است.

در این نظرخواهی یک فرد آمریکایی که برای امتیازدهی به عملکرد اوباما، نمره متوسطی را انتخاب کرده بود، با انتقاد از سیاست اوباما در قبال ایران، گفت: اوباما درباره سیاست خارجی نباید برای خروج نیروهای آمریکایی در افغانستان ضرب الاجل تعیین می کرد.