آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
حوادث
۱۵

رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری:

اعدام متهمان پرونده قیامدشت منتفی شد

رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران گفت: مخابرات ارسال پیامک از سوی زن در پرونده قیامدشت را تایید کرد و به همین دلیل اعدام متهمان پرونده منتفی شد.

به گزارش فارس، 16 آبان امسال، زن جوانی با مراجعه به مسئولان دادسرای امور جنایی تهران، دادیار جنایی را از وقوع یک جنایت هولناک با خبر کرد.

این زن جوان در اظهاراتش که به صورت خصوصی با دادیار جنایی مطرح شد، مدعی شد 6 مرد جوان و میانسال به وی تجاوز کرده اند.

با دستور رئیس قوه قضائیه، این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و متهمان در جلسه رسیدگی به پرونده مدعی شدند که زن را نربوده اند، بلکه وی با رضایت خود با آنها همراه شده است.

متهم ردیف اول این پرونده مدعی شد که مدتی است که با این زن رابطه داشته است و خود آن زن از وی درخواست کرده تا با وی رابطه برقرار کند. پیامک های درخواستی این زن نیز موجود است.

قاضی ساعی رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران دستور رسیدگی مخابرات به ادعای پیامک ها را داد اما در همین حین زنی که مدعی بود به وی تجاوز شده است از محل سکونت خود نقل مکان کرد و ناپدید شد.

سه شنبه هفته گذشته، آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد و متهمان آخرین دفاعیات خود را بیان کردند. دیروز و بعد از گذشت 4 روز از آخرین جلسه دادگاه، حکم متهمان اعلام شد.

قاضی ساعی رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران گفت: مخابرات ارسال پیامک از سوی زن را تایید کرد و به همین دلیل حکم اعدام آن ها منتفی شد.

وی افزود: 3 نفر از قضات دادگاه به شلاق و 2 نفر از آن ها به اعدام متهمان رای دادند که در نهایت، متهمان به تحمل 100 ضربه شلاق محکوم شدند.