آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۵۹
حوادث
۱۵

پرونده 5 نفر از محکومان حوادث اخیر در اجرای احکام

پرونده پنج نفر دیگر از محکومان حوادث پس از انتخابات برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی این محکومان عبارتند از:

1- امیر اصلانی به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و مقابله با نظام از طریق تبلیغ علیه نظام، شرکت در اجتماعات غیرقانونی و طراحی توطئه اختلال در سیستم برق و روشنایی کشور در زمان پیک مصرف با هدف ایجاد آسیب به ژنراتورهای برق و ایجاد نارضایتی عمومی به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

2- علی بهزادیان فرزند علی اصغر به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور از طریق ایجاد سایت های مختلف اینترنتی و نشر اخبار و مطالب اهانت آمیز در آنها با هدف هدایت و ایجاد اغتشاشات در ایام پس از انتخابات به 6 سال حبس محکوم شده است.

3- حسام ترمسی فرزند حمید به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در آشوبهای خیابانی به یک سال حبس تعزیری محکوم می شود.

4- محمدرضا نوربخش فرزند حسن به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی علیه امنیت داخلی کشور از طریق راه اندازی سایت جمهوریت و انتشار اخبار کذب و تبلیغ علیه نظام به سه سال حبس تعزیری محکوم می شود.

5- امید لواسانی فرزند محمدحسین به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت داخلی به 6 سال حبس محکوم می شود.

احکام محکومان یاد شده پس از رسیدگی در دادگاه بدوی و اعتراض نامبردگان به دادگاه تجدید نظر ارسال که مرجع یاد شده با اصلاحاتی احکام مذکور را تایید که مراتب برای اجرا به واحد اجرا احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.