آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۵۹
اخبار کشور
۳

در حاشیه سفر رئیس جمهور

¤ مردم شعارهای حماسی مانند «بالروح، بالدم نفدیک یا محمود»، «احمدی نژاد سرافراز خوش آمدی به اهواز»، «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «صل علی محمد بوی رجایی آمد» سر می دادند.

¤ عشایر عرب و بختیاری خوزستان با حضور در فرودگاه بین المللی اهواز در حالی که پرچم طایفه و عشیره خود را در دست داشته هر یک به زبان عربی و بختیاری در حمایت از احمدی نژاد شعارهایی سر داده و از رئیس جمهور کشور به گرمی استقبال کردند.

¤ در مسیر استقبال از رئیس جمهور پلاکاردهایی با عنوان «صل علی محمد دولت یار خوش آمد»، «احمدی سرافراز خوش آمدی به اهواز» نصب شده بود و همچنین در این مسیر چندین ایستگاه صلواتی با آش، شیرینی و شربت از استقبال کنندگان رئیس جمهور پذیرایی می کردند.

¤ همراه شدن اتوبوس خبرنگاران با خودروی حامل رئیس جمهور، منجر شد تا سیل عظیمی از نامه های مردمی به این اتوبوس سرازیر شود.

¤ در پی ازدحام جمعیت مشتاق دیدار رئیس جمهور در طول مسیر از فرودگاه تا مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز خودرو حامل احمدی نژاد در میان انبوه جمعیت متوقف شد و جمعیت امکان حرکت به خودروها را نمی داد.

¤ هزاران نفر از جوانان و نوجوانان دانش آموز به دنبال خودرو حامل رئیس جمهور به حرکت درآمده بودند.

¤ جمعیت زیادی از مردم خوزستان از ساعات اولیه بامداد چهارشنبه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز و محل سخنرانی رئیس جمهور در انتظار دیدار رئیس جمهوری به سر می بردند.

¤ جمعی از عشایر منطقه با کاروانی از اسب در حالی که لباس محلی به تن داشتند چشم انتظار ورود احمدی نژاد به اهواز بودند.