آرشیو دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۸۸
اخبار ورزشی
۱۳

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال رای داد

انجام یک بازی بدون تماشاگر برای صبا

به دنبال دیدار پرحاشیه تیم های بسکتبال مهرام تهران و صبامهر قزوین در مرحله اول پلی آف سوپرلیگ بسکتبال ایران، کمیته انضباطی احکام خود را در مورد خاطیان این دیدار صادر کرد.

جلسه کمیته انضباطی عصر روز شنبه با حضور نمایندگان سازمان تربیت بدنی و اعضای کمیته انضباطی تشکیل شد.

در این جلسه مهران شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال صبامهر به علت عدم حضور در جلسه کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش و سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد کامرانی بازیکن تیم مهرام نیز به دلیل اعتراض به داور به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد. همچنین لورن وودز بازیکن خارجی تیم مهرام برای انجام حرکت غیرورزشی نسبت به ذخیره های تیم صبامهر یک جلسه از همراهی تیمش محروم و سی میلیون ریال جریمه نقدی شد.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، همچنین به علی قنبری مربی تیم صبا به علت دخالت نابجا در امور اجرایی بازی و عدم همکاری در ایجاد نظم تذکر شفاهی داد. روزبه ارغوان، بازیکن تیم صبامهر نیز به دلیل خشونت بی جا و استمرار آن در طول بازی یک جلسه از همراهی تیمش محروم و ده میلیون ریال جریمه نقدی برای وی در نظر گرفته شد.

در پایان، کمیته انضباطی تیم صبامهر را به علت توهین تماشاگران به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی محکوم کرد.