آرشیو دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۸۸
اخبار ورزشی
۱۳

برگزاری مجدد مسابقات انتخابی تاریخ برگزاری لیگ کاراته تغییر خواهد کرد

رئیس فدراسیون کاراته با تاکید بر استفاده از تمام پتانسیل موجود در این رشته گفت: متاسفانه برخی اهالی کاراته بدون آنکه راهکار مناسب و منطقی ارائه دهند تنها به انتقاد از فدراسیون می پردازند.

سیدعباس احمد پناهی رئیس فدراسیون کاراته با بیان مطلب فوق افزود: از زمانی که بحث تشکیل شورای راهبردی آغاز شد متاسفانه دوستان ما تنها به انتقاد پرداختند بدون آنکه راهکار ارائه دهند. این شورا همان اتاق فکر کاراته است که باید نظر مشورتی داده و برای رسیدن به آینده ای روشن همفکری کند و قرار نیست کار اجرایی انجام دهد.

وی ادامه داد: ما از تمامی اساتید و صاحبنظران دعوت کردیم در شورای راهبردی شرکت کرده و ما درتحقق اهداف عالی کاراته کمک کنند، متاسفانه دوستان به جای آنکه در این جلسه شرکت کرده و سخنان خود را ارائه دهند، تنها از فدراسیون انتقاد کردند بدون آنکه بگویند راه صحیح کدام است.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد سوپر لیگ هم گفت: لیگ کاراته با حضور بهترینها در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی من معتقدم این لیگ جای بهتر شدن دارد به همین دلیل برای دوره آینده این لیگ برنامه های خاصی داریم.

وی ادامه داد: لیگ باید در خدمت تیم ملی باشد به همین دلیل از سال آینده تاریخ برگزاری تغییر خواهد کرد. از سوی دیگر باید ایجاد انگیزه کنیم. سه تیم اول در جام وحدت و دوستی شرکت داده می شوند و برای حضور در تورنمنت بین المللی به آنها کمک خواهد شد. ضمن اینکه برای تیم های انتهایی جدول هم برنامه هایی داریم.

پناهی در رابطه با تیم ملی هم گفت: بزودی با اعضای کادر فنی تیم ملی جلسه ای خواهیم داشت و با شنیدن نقطه نظرات این دوستان دراین مورد تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد دلیل برگزاری مجدد رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: از استانها تماس هایی داشتیم مبنی بر اینکه خیلی از مدعیان به دلایل مختلف موفق به حضور در مرحله قبلی نشدند. به همین دلیل با معاف کردن نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور، برای سایر مدعیان مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد.