آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
ورزشی
۲۴

بهت در باشگاه هامبورگ

72 ساعت بعد از حذف شدن به دست تیم ظاهرا کوچک فولام انگلیس در نیمه نهایی فوتبال «لیگ اروپا»، مسئولان باشگاه هامبورگ هنوز نمی توانند توجیه کنند که چه بر سر آنها آمده و باشگاه در بهت فرو رفته است.

با این که از آن سوی جدول آتلتیکو مادرید به فینال رسیده اما راهیابی به دیدار نهایی می توانست تضمینی نسبی بر قهرمانی تیم آلمانی باشد زیرا محل برگزاری این بازی از قبل ورزشگاه «نورد بانک آره نا»ی شهر هامبورگ تعیین شده بود.

هامبورگی ها که در دیدار رفت در خانه خود با تیم «روی هاجسون» بدون گل مساوی کرده بودند، در مسابقه برگشت با گلزنی درخشان ملادن پتریچ کروات از روی یک ضربه آزاد ابتدا 0-1 پیش افتادند اما بعدا دو گل خوردند و 1-2 باختند و حذف شدند. برند هافمن رئیس باشگاه هامبورگ(عکس) که تیمش با تنزل تا رتبه هفتم در جدول رده بندی لیگ آلمان در عمل شانس راهیابی مجدد به پیکارهای اروپایی را هم از دست داده است می گوید: «واقعه تلخی است اما باید به آن خو کرد». با این حال انتقادات از هافمن در روزهای اخیر فراوان بوده است زیرا او در آستانه مسابقه برگشت با فولام اقدام به خلع برونو لابادیا از مربیگری تیم و انتصاب دستیار ناشناخته او ریکاردو مونیز به این سمت کرد.