آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۶۹۹۵
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی،هنری

ع خانه فرهنگ قاسم آباد اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان «محله پاک» کرد. این برنامه در روز های 8 و10 خردادماه از ساعت10-12 برگزار می شود.

ع فرهنگسرای گلستان به منظور ترویج فرهنگ مصرف درست نان و جلوگیری از اسراف و آشنایی با انواع نان های سنتی اقدام به برگزاری«جشنواره گندم»از8 تا13 خردادماه می کند.

ع مدیریت فرهنگی هنری منطقه4 با هدف جلوگیری از اسراف و ارتقای خلاقیت در دانش آموزان اقدام به برگزاری کارگاه صحافی دفترچه نموده است. گفتنی است کارگاه صحافی17 خرداد در فرهنگسرای اشراق و مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه، 18 خرداد در فرهنگسرای سلامت و کتابخانه لویزان و19 خرداد در خانه فرهنگ صدف و کتابخانه امید برگزار خواهد شد.

ع به مناسبت هفته دخانیات و با هدف فرهنگ سازی برای پیشگیری از اعتیاد به سیگار و مواد مخدر، ایستگاه سلامت با شعار «زندگی بدون دخانیات» روز پنج شنبه در خانه فرهنگ نور دانش برپا می شود.

ع فرهنگسرای مهر با هدف ارزشگذاری برمعیارهای اخلاقی همچون راستی وامانتداری وتاکیدبرفرهنگ شایسته کسب روزی حلال و آیین همسایگی، بهداشت فردی و...اقدام به برگزاری جلسات مشاوره با عنوان «ندای مشاوره مهر» نموده است.

ع ششمین نشست شب نشینی های فرهنگی بهاره، با عنوان “فرزانگی ومعنای زندگی “، جمعه7 خرداد در فرهنگسرای سرو، برگزار می شود.

ع عصر فردا نمایشگاه عکس با عنوان «امام آفتاب» در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران با همکاری آژانس عکس ایران گشایش می یابد.

عکانون ادبی فرهنگسرای فناوری اطلاعات با مشارکت کانون ادبی فرهنگسرای رازی، کارگاه رایگان آموزش «شعر» برگزار می کند.