آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۶۹۹۵
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

کاشان - یک کارگر: می خواستم عرض کنم شرکت نساجی کاشان به کارگران خودش حقوق اردیبهشت ماه سال گذشته را بدهکار است. همچنین تعدادی از بازنشستگان نیز از چند سال قبل تا الان مطالبات معوقه خودشان را دریافت نکرده اند.

کرج - یک شهروند: از رسانه ملی تقاضا می شود که درباره برنامه های ارزشمندی چون «دیروز، امروز، فردا» اطلاع رسانی شود و تکرار آن نیز پخش گردد. همچنین اگر ترتیبی اتخاذ گردد که این برنامه ها در قالب سی دی به مردم عرضه شود با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

تلفن به خط ارتباطی: به رغم کاهش قیمت خرید مسکن، برخی دلالان و صاحب خانه های سودجو، اجاره ها را افزایش داده اند. از دستگاه های مسئول تقاضای نظارت بر اعمال اجاره خانه می شود.

اشرفی- تهران: در یکی از خطوط شرکت واحد که تا دیروز کرایه اش25 تومان بود ناگهان به75 تومان افزایش یافت چرا؟ از شهرداری تهران و اعضای محترم شورای شهر درخواست رسیدگی داریم.

شهرری- یک شهروند: متاسفانه امسال افزایش حقوق بازنشسته ها خیلی جدی گرفته نشد، این در حالی است که حقوق این گروه باید هماهنگ با میزان تورم افزایش یابد.

اهواز- یک شهروند: از شهردار اهواز تقاضا می شود خیابان کارون، حصیرآباد به نام شهید هاشمی تغییر نام پیدا کند، زیرا شهید هاشمی نیز متعلق به این منطقه است.

جوابیه روابط عمومی نیروی انتظامی

با احترام، عطف به مطلب مندرج در صفحه22 مورخه88/12/20 آن روزنامه تحت عنوان «جاده سنندج تبریز نیاز به تعریض مرمت دارد و...» به اطلاع می رساند: موضوع مورد نظر جهت بررسی و اقدام لازم به فرماندهی محترم انتظامی استان کردستان منعکس گردید.

جوابیه روابط عمومی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

احتراما بازگشت به مطلب مندرج در صفحه22 آن روزنامه ستون پیام مردم مورخ89/2/26 با عنوان «تهران - یک شهروند» خواهشمند است پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد:روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران به اطلاع می رساند با لایروبی سیستم دفع فاضلاب ایستگاه تهرانپارس واقع در خط دو مترو، مشکل بوی نامطبوع این ایستگاه بر طرف گردید.